PRINT CARDS

מיתוג מסעדה מלא – ובזול

פתחתם מסעדה? או אולי עשיתם שיפוץ ואתם רוצים ליצור מיתוג חדש? או אולי סתם הגיע הזמן לרענן מעט את המקום, בלי להשקיע יותר מידי זמן וכסף, אך ליצור רושם חדש או לחזק תדמית קיימת? מיתוג קירות, מדבקות לחלונות, הצבת רול אפ בכניסה, הדפסת תפריטים, פלייסמנטים, מגנטים ופליירים – כל מה שנדרש למיתוג מסעדה.

הדפסת מדבקות ויניל גדולות – הפתרון המושלם למיתוג מסעדה וכל עסק במחיר זול ומשתלם ביותר. הדפסת גרפיקה צבעונית ומעניינת והדבקה על קירות המסעדה יכולה להפוך כל חלל לחלל שמעניין וכיף לשהות בו. לא חייבים להיות חלק מרשת ענק על מנת לעשות זאת, כל עסק יכול. איך עושים? מודדים את קירות המסעדה, הדלפק או כל אזור אותו תרצו לצפות בגרפיקה מודפסת. מזמינים עיצוב גרפי מקצועי או מעצבים לבד גרפיקה שמתאימה למידות הנ”ל, חשוב להקפיד שהגרפיקה תהיה מעניינת ובעיקר – שתתכתב עם המיתוג הכללי של העסק (למשל אם יש לוגו כל העסק או צבעים קבועים שמשמשים את המיתוג – חשוב להמשיך באותו קו עיצובי).

הדפסת רול אפ – הציבו מתקן פרסום גדול ומרשים בכניסה למסעדה או בתוכה, שמזמין לקוחות פנימה ואולי אך מציע מבצע שימשוך לקוחות. מתקן רול אפ מגיע בגודל מרשים ביותר (85*200 ס”מ), עומד בפני עצמו באמצעות רגליות, ומתקפל מתי שרוצים בקלות לגודל קטן שקל לאחסן ולפתוח שוב במידת הצורך.

הדפסת תפריטים – השקיעו בהדפסת תפריטים צבעוניים ויפים, שיהוו חלק בלתי נפרד מהמיתוג הכולל של המסעדה.

מדבקות לחלונות – וודאו שעיצוב והמיתוג הכללי של המסעדה נראה גם כלפי חוץ, ומושך את הלקוחות פנימה. ניתן להזמין מדבקות ויניל אטומות או שקופות בכל מידה שתרצו.

הדפסת פלייסמטנים – פלייסמטים מנייר מודפס וממותג יש כוח רב ביצירת אווירה והשלמת הקו העיצובי הכללי, וזאת מעבר לנוחות של שמירת השולחנות נקיים, והסתרת נזקים כאשר לא מדובר בשולחנות חדשים.

הדפסת מוצרי פרסום כמו פליירים ומגנטים – חידשתם את המסעדה? הגיע הזמן למשוך לקוחות חדשים! הדפיסו פליירים ומגנטים וחלקו בסביבה הקרובה לתושבי העיר או אפילו בחלוקה מיד ליד לעוברים והשבים בסמוך למסעדה. הציעו הטבה מיוחדת לרגל הפתיחה המחודשת כמו ארוחה עסקית במחיר מוזל, ומלאו את המקום בלקוחות! הקפידו שהגרפיקה של הפליירים או המגנטים תהווה המשך ישיר של המיתוג הכללי כך שהלקוח יוכל לקשר בין הפלייר שראה לבין המקום עצמו.

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X