PRINT CARDS

מתנות עם הדפסה אישית

רוצים להפתיע עם שלט ענק להצעת נישואין, ברכת מזל טוב או שחרור? להדפיס תמונה אהובה על בד קאנווס ולהוסיף הקדשה אישית? להדפיס תמונות והקדשות על כוסות, פדים לעכבר, חולצות ואפילו סינרים?עיצוב עצמי אונליין בחינם, מחירי הדפוס המשתלמים ביותר – מעכשיו זה פשוט לרגש את האנשים שאתם אוהבים!

באמצעות אתר זה תוכלו לעצבם בעצמכם ולהזמין אונליין מתנות מקוריות וייחודיות עבור הקרובים שלכם! תוכלו לעלות תמונות אישיות, להוסיף כיתוב ולהדפיס מגוון רחב של מוצרים, במחירים המתשלמים ביותר ובקלות רבה – מבלי לצאת מהבית.

הדפסת תמונת קאנווס
הדפסה צבעונית על בד קאנווס איכותי, שניתן למתוך אותו על מסגרת עץ, מהווה מתנה מושלמת לכל אחד! הדפיסו את תמונת החתונה שלכם, הדפיסו לסבתא תמונה של הנכד, ועוד. תוכלו להוסיף גם כיתוב או הקדשה אישית שיהפכו את המתנה לעוד יותר מיוחדת. ההדפסה על הקאנווס היא איכותית ביותר והתוצאה מרהיבה ומרשימה, שכל אחד ישמח לתלות על הקיר. במידה והנכת מזמינים תמונה גדולה – הקפידו לעלות תמונות כמה שיותר גדולות ובאיכות הגבוהה ביותר כדי להבטיח הדפסה חדה ואיכותית.

הדפסת שלט ברכה
רוצים להפתיע את בת הזוג בהצעת נישואין בלתי נשכחת? רוצים רכזה למסיבת השחרור של החבר הכי טוב? הדפסת שמשונית היא פתרון זול ומושלם עבורכם. הדפסה על שמשונית היא הדפסה צבעונית ואיכותית, וניתן להדפיס עליה כל דבר – אפילו תמונות. שמשונית היא חומר עמיד וגמיד שעמיד גם בתנאי חוץ (כך שתוכלו לתלות את הכרזה עם הצעת הנישואין על הגשר), השמשונית יכולה להגיע בכל גודל שרק תרצו, והיא מגיעה עם טבעות מתכת מסביב שיאפשרו לכם לתלות אותה עם חבלים בכל מקום שתרצו.

הדפסה על כוסות, פדים לעכבר, חולצות, סינרים ועוד!
הדפיסו תמונות והקדשות אישיות על גבי מוצרים שימושיים שכל אחד ישמח לקבל. מעכשיו תוכלו לעשות זאת במחירים זולים במיוחד ולעצב את המוצרים בעצמכם דרך מערכת העיצוב באתר.

זה הזמן לרגש ולהפתיע!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X