הדפסת מוצרי פרסום ומיתוג, כמו למשל פנקסי רשימות לשימוש עובדי המשרד וגם לחלוקה כמתנה ללקוחות, מחזקת את המותג, משרישה את הלוגו ואת ומיתוג הויזואלי של החברה, ויוצרת רושם של חברה גדולה, מקצועית ואמינה. עובדי משרד אשר עובדים באופן יום יומי עם דפי לוגו ממותגים, מעטפות מודפסות עם לוגו החברה, דפי תזכורת וכו’, שותים בכוסות מודפסות של החברה, ועובדים בסביבה ממתוגת – יוצרים קשר עמוק יותר למותג ולחברה בה הם עובדים, עובדים כאלו נאמנים יותר לעסק בו הם עובדים, ואף משתדלים ליצור רושם טוב יותר ולייצג את החברה המכובדת בה עם עובדים באופן בטוב ביותר.
באופן כללי, כל מוצר שמודפס עליו לוגו החברה תורם להצלחת החברה באופן עקיף. ככל שלקוחות יתקלו יותר בלוגו ובגרפיקה הקבועה של העסק, זה יחדור למודעות שלו ובאופן לא מודע הרושם של העסק כעסק מוכר, גדול ומקצועי עולה. עסק שנראה שכולם מכירים, בעל ותק ומוניטין, קל יותר לסגור איתו עסקה, ישנם פחות חששות ולבטים לגבי אמינותו ומקצועיותו. כך, שבאופן עקיף אך משמעותי, הדפסת מוצרי פרסום שונים עם לוגו העסק מחזקת את המותג שיצרתם, ככל שיש יותר מודעות למותג בקרב הצרכנים, כך גובר כוחו על פני המתחרים.
לא חייבים להשקיע בפרסומות בטלוויזיה כדי להפוך את המותג שלכם למוכר. אפשר לעשות זאת באמצעים פשוטים וזולים כמו מוצרי דפוס ומיתוג, העיקר שיראו את לוגו החברה כמה שיותר, ובמקומות שונים. הדפיסו פליירים, חלקו מגנטים ללקוחות, הדפיסו פנקסי תזכורת ולוחות שנה ממתוגים וחלקו כמתנות לכבוד השנה החדשה, הדפיסו פוסטים ותלו בחרבי העיר, וודאו שבית העסק עצמו ממותג היטב הן באמצעות שלט יחצוני והן בסביבתו הפנימית ע”י מדבקות ויניל מודפסות על הקירות, או פוסטים, רול אפים ושלטים, הזמינו כמה כוסות מודפסות לשימוש המשרד או כמתנה ללקוחות, הדביקו מדבקות עם לוגו החברה על הרכבים ועוד.
לסיכום, על מנת להחזיר ולהשריש את המודעות למותג, חשוב להציג את הלוגו ואת צבעי המיתוג בכל מקום אפשרי, ככל הניתן. הדפסת מוצרים משלימים כמו פנקסי תזכורת, סטיקרים ומדבקות, כוסות, עטים וכו’ – מגבירה את חשיפת המותג לציבור.
h
שיר