PRINT CARDS

כל מה שצריך לאירוע ממותג ומושלם

מתחתנים? חוגגים אירוע? בשנים האחרונות עלתה המודעות לחשיבות הרבה של עיצוב האירוע ויצירת מיתוג. כעת ניתן ליצור רושם רב ולייצר מיתוג מושלם לאירוע שלכם בקלות ובהשקעה מינימלית! הדפסת הזמנות לאירועים, תפריטים, כרטיסי הושבה, מגנטים עם תזכורת לתאריך, ברכות תודה לאורחים, שירונים, ברכונים והכל – בעיצוב אישי ומתואם.

בעת תכנון עיצוב האירוע, ישנם מוצרי דפוס רבים שיכולים להשלים ולשדרג את המראה הכללי של האירוע, ולהוסיף למיתוג ולעיצוב הכולל. בקלות ובהשקעה מינימלית ניתן ליצור מראה אחיד ומתואם של כל מוצרי הדפוס, כזה שמתכתב עם הצבעים ועם עיצוב האירוע עצמו. כל שצריך הוא לעצב את כל מוצרי הדפוס במקום אחד, כך שיהיה קו עיצובי אחיד לכל המוצרים.

מה יש להדפיס מעבר להזמנות לחתונה? מסתבר שהרבה. בימינו נפוצו מאוד אירועי החינה לפני החתונה, וניתן לעצב גם עבור אירוע זה הזמנה, שתהיה קטנה יותר ופחות יוקרתית, אך עדיין לשמור על אותו קו עיצובי. מעבר להזמנות, ישנם מוצרי דפוס שהפכו פופולריים מאוד באירועים, שכן כל בעל שמחה רוצה שכל פרט קטן יהיה בעיצוב אישי ומיוחד. למשל, כרטיסיות הושבה לאורחים, ברכות תודה, מעטפות להזמנות בהדפסה אישית, תפריטי אוכל בעיצוב אישי שמתאים לקו העיצוב הכללי, ניתן לחלק יחד עם ההזמנות גם מגנטים מודפסים שהאורחים יכולים להצמיד למקרר, תזכורת חביבה לתאריך האירוע, שירונים וברכונים (ברכת המזון) מודפסים ומושקעים עם הקדשה אישית של בעלי השמחה, תוכלו להדפיס וליצור טבעות מנייר עבור המפיות, שיצרו מראה מרשים מאוד בהשקעה קטנה, תוכלו להדפיס שלט או רול אפ ולהציבו בכניסה לאירוע, כזה שמברך ומזמין את האורחים לשמחה, תוכלו להדפיס פוסטרים או שלטים קטנים המכוונים את האורחים בדרך לאירוע, ועוד. יש המון מוצרי דפוס שמשמשים את האירוע עצמו, ואם יוצרים את כולם בגרפיקה אחידה שמתאימה בצבעוניות ובמראה את עיצוב האולם והאירוע עצמו – מתקבלת תוצאה אחידה, יוקרתית ומושקעת של הפקה שלמה שכל האורחים שלכם יזכרו לזמן רב.

שיהיה במזל טוב!

1 רשום תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

X