PRINT CARDS

תקנון האתר - prp.co.il

תקנון, מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש באתר

 

לקוחות יקרים! יש לקרוא בעיון את תקנון האתר
תודה שבחרתם להשתמש באתר prp.co.il – בית דפוס וסטודיו לעיצוב גרפי אונליין. אתר prp.co.il הינו אתר אינטרנט המנהל חנות וירטואלית לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל. בעלת האתר הינה חברת “לי פרינט”, וכל המכירות באתר מנוהלות ע”י חברת “לי פרינט” (להלן “החברה”). בכל מקום בו יש שימוש בלשון זכר, הכוונה לשני המינים.
1. כללי
יש לקרוא בעיון רב את תקנון האתר ואת כל תנאי השימוש הבאים. רכישה ו/או שימוש באתר מהווה את הסכמתך לתקנון וכל תנאי השימוש המפורטים להלן. במידה ואינך מסכים לאחד מתנאי הסכם זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר. החברה רשאית לבצע שינויים באתר, בתוכנו ובתקנון בכל עת וללא הודעה מראש, ולכן המשתמשים מתבקשים לקרוא את התקנון בכל שימוש באתר.
2. זכויות יוצרים
האתר מכיל מידע, תמונות, איורים, מסמכים, עיצובים גרפיים, דוגמאות, טקסטים שונים, כלי תוכנה וקוד מחשב, אפליקציות ויישומים, מסדי נתונים, קבצים ותכנים שונים (לכל אלו יקראו הלן “תוכן”). כל זכויות היוצרים והקניין באתר על כל מרכיביו ותכניו הינם ויהיו בכל עת קניינה של חברת לי פרינט בלבד. אין לשכפל ו/או להעתיק ו/או לצלם ו/או לתרגם ו/או להפיץ ו/או להציג בפומבי ו/או להקליט ו/או להפיק רישיון ו/או ליצור עבודות נגזרות ו/או למכור ו/או למסור לצד שלישי כל חלק ממרכיבי האתר ותוכנו בלא הסכמתה המפורשת של “לי פרינט” בכתב ומראש. השם “לי פרינט”, שם המתחם (דומיין) של האתר וסימני המסחר (אלו שנרשמו ואלו שלא נרשמו) של לי פרינט הינם קניינה הבלעדי של לי פרינט. הלקוח מתחייב כי הקבצים שיועלו על ידיו לא יכללו כל טקסט, עיצוב גרפי, תמונה או כול חומר אחר השייך לגורם שלישי.
3. השימוש באתר
המשתמש רשאי להתחבר לאתר ולהשתמש במערכת העיצוב העצמי אך ורק כדי לעצב, להכין ולהזמין עבודות דפוס אשר יופקו ויודפסו על ידי החברה בלבד או על ידי סוכניה או ע”י מי שפועל מטעמה. שימוש באתר מהווה התחייבות לנהוג לפי כללי השימוש תוך קיום חוקי המדינה. כל שימוש באתר למטרות לא חוקיות ו/או פלישה לפרטיות של אדם אחר ו/או לפגיעה בסימן מסחרי ו/או זכויות יוצרים אסור בהחלט. החברה שומרת לעצמה את הזכות לחסום כניסה של משתמשים העושים באתר פעילות לא חוקית ו/או שאינה לפי התקנון.
4. קבצים ותכנים שיועלו / יעוצבו ע”י הלקוח
הלקוח מתחייב כי כל התכנים אשר יועלו על ידיו לא יכללו טקסטים, עיצובים, גרפיקות, תמונות, איורים, סימנים מסחריים או כל חומר אחר אשר שייכים לגורם שלישי ושיש עליהם זכויות יוצרים או מהווים סימן מסחרי של מישהו, אלה אם כן יש ברשותו הרשאה מתאימה מהבעלים על זכויות היוצרים הללו. ביצוע הזמנה ע”י הלקוח מהווים את התחייבות הלקוח כי העבודה אינה מפרה כל זכות שהיא של צד שלישי וכי הוא רכש את כל הזכויות הדרושות לביצוע העבודה. כמו כן הלקוח מאשר כי הכיתוב, הגהה, העיצוב והתוכן הנם נכונים ומספקים בעיניו, ביצוע הזמנה ע”י הלקוח מהווה אישור להדפסת המוצר במדויק כפי שהוא מופיע באתר ההזמנה, והלקוח מבין כי לאחר האישור לא יתאפשרו שיוניים וכול טעות הינה באחריותו הבלעדית. אם הלקוח מספק עיצובים ו/או תמונות, עליהם להיות במודל צבעים CMYK וברזולוציה של 300 פיקסלים לאינץ’ (DPI). החברה אינה אחראית לסטיות בצבעים שקורות בעקבות המרת הקבצים ממודל RGB למודל CMYK. החברה אינה אחראית לתמונות שיצאו מטושטשות, מעוותות או “מפוקסלות” עקב רזולוציה לא מתאימה. החברה אינה אחראית לנזקים שיגרמו כתוצאה משגיאות כתיב, “בלידים” (שמירת מרחק מהשוליים) לא תקינים (יש לשמור מרחק של לפחות חצי סנטימטר בין השוליים של המסמך לתחילת הטקסטים והאלמנטים החשובים במסמך על מנת שלא יחתכו).
5. לקוחות רשומים
לקוחותינו חייבים לוודא כי לא יעשה שימוש לרעה בסיסמתם ובשם המשתמש. באחריותם לוודא כי פרטים אלו לא יועברו לגורם זר. החברה אינה יכולה להיות אחראית לכניסה לא מורשית לחשבונך באתר עם שמך וסיסמתך. עם זאת, אם זיהית כניסה לא מורשית לחשבונך אנא דווח לחברה בהקדם ואנו נבדוק את הנושא. החברה אינה מתחייבת שהשירות הניתן באתר לא יופרע, ינתן כסדרו ללא הפסקות והפרעות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשבי החברה, נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל החברה או מי מספקיה. החברה אינה אחראית לכל נזק – ישיר או עקיף שיגרם עקב כך.
6. הגבלת אחריות
החברה אינה אחראית לנזקים מקריים, ישירים או בלתי ישירים מכל סוג שהוא שיגרמו כתוצאה מאובדן מידע או רווחים, כולל נזקים הנובעים מטעויות, דחייה או שיבוש בשירות, או מחמת “כוח עליון” כגון שרפה בבית העסק, תקלות במחשב, וירוסים, תקלות במערכות תקשורת, חבלה, או אירוע בטחוני, פריצה ו/או גניבת ציוד מבית העסק, שביתות, השבתות וכד’. במידה וגורמים אלו ימנעו או יפגעו בתהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, רשאית הנהלת האתר לבטל ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם, ואף להפסיק את פעילות האתר. בשום מקרה החברה אינה אחראית לשימוש לא תקין או לא מורשה באתר ע”י לקוחות. לקוח שלא סגר את הזמנתו, לרבות עקב אי השלמת פרטים או אי סגירת התשלום, תהיה החברה רשאית לבטל את ההזמנה לפי שיקול דעתה הבלעדי. החברה אינה אחראית בשום מקרה לכל נזק כספי או אחר שיגרם למשתמש, לרבות נזק ו/או הפסד עקיף ו/או מקרי מכל מין וסוג בין אם במישרין ובין אם בעקיפין, כתוצאה משימוש ו/או הסתמכות המשתמש על האתר ואו השירות ו/או ההתקשרות.
החברה אינה מתחייבת שהשירות הניתן באתר לא יופרע, יינתן כהסדרו ללא הפסקות והפרעות ו/או יהיה חסין מפני גישה לא חוקית למחשביה, נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת אצל החברה או מי מספקיה, החברה אינה אחראית לכל נזק – ישיר או עקיף שיגרמו עקב כך.
7. תהליך רכישה מקוון
לאחר בחירת המוצר על כל הגדרותיו ובחירת העיצוב (בין אם מדובר בקובץ שהעליתם או בעיצוב שיצרתם און ליין) תתבקשו להירשם לאתר על מנת לשמור את ההזמנה. כאשר תרצו לבצע רכישה תגיעו לטופס בו תתבקשו למלא פרטים נוספים ופרטי תשלום. אנא הקפידו למלא את פרטיכם באתר במדויק אחרת לא נוכל לספק את הזמנתכם. לאחר אישור קבלת התשלום על ידינו תקבלו הודעה על כך שההזמנה אושרה.
*יש להדגיש כי רישום באתר מהווה הסכמה של הלקוח להיכלל ברשימת הלקוחות של החברה.
*התשלום בכל אמצעי שהוא, יבוצע מראש בלבד, לא יתאפשר כל שינוי או ביטול של ההזמנה לאחר האישור והעברת ההזמנה לביצוע.
8. זמני אספקה
החברה תייצר כל מוצר שנרכש באתר בהתאם למוצר שהוזמן, לפי הפירוט להלן:
פליירים, פוסטרים – עד 3 ימי עסקים
כרטיסי ביקור, גלויות, מגנטים, מדבקות, סטיקרים, דפי לוגו, מעטפות, פורמט רחב, פנקסים – עד 7 ימי עסקים
כרטיסי ביקור, גלויות ומוצרים אחרים עם השבחות מיוחדות (לכה סלקטיבית / שטאנץ / הטבעת פויל / הבלטה) – עד 14 ימי עסקים
כל מוצר אשר לא נכלל בפירוט לעיל יסופק תוך 7 ימי עסקים, אלא אם כן סוכם אחרת במפורש מול נציגינו. הזמנים המצויינים כוללים רק ימי חול ללא ימי שישי-שבת וחגים, הנספרים מיום אישור קבלת התשלום ע”י נציגינו. במידה ונדרש לך זמן אספקה מהיר יותר, יש לפנות אלינו בבקשה זו ונבדוק את האפשרות לאספקה בזמן הנדרש. החברה אינה אחראית לאיחור האספקה מחמת “כוח עליון”, או גורמים מעבר לשליטה של החברה.
9. משלוח
עלויות המשלוח אינן נכללות במחיר המוצר ואין לראותם כחלק ממחיר המוצר אלא כתוספת המיועדת לכסות את עלויות המשלוח של המוצר ללקוח. זמן המשלוח לישובים שאינם מוגדרים כישובים חריגים – הינו בין 1-3 ימי עסקים. זמן המשלוח הינו בנוסף לזמן האספקה שהוגדר בסעיף 8. המשלוח מתבצע ע”י חבשת שליחויות חיצונית, ובאחריותה. החברה אינה אחראית לאיחור האספקה מחמת “כוח עליון”, או גורמים מעבר לשליטה של החברה.
10. איסוף עצמי
לקוח המעוניין לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי יסמן זאת במקום המתאים בטופס ההזמנה. במקרה של איסוף עצמי, לא יחויב הלקוח עבור המשלוח. איסוף המוצר יתאפשר מנקודות החלוקה של החברה. לקוח המבצע איסוף עצמי של המוצר, יהיה אחראי לכל נזק שהוא, אשר יגרם למוצר מרגע שהמוצר הועבר לחזקתו.
11. התאמת צבעים וסטיות סטנדרטיות
אנו עושים את מירב המאמצים להתאים את הצבעים לקובץ הממוחשב, אך יש לקחת בחשבון כי קיימת סטייה בתצוגה של מסמכים שונים, וכן סטייה בין צבעי מסך (“צבעי אור”) המורכבים משלושה צבעים, לבין צבע מודפס המורכב מארבעה צבעים. לכן סטייה של עד 15% בצבעים הינה סטייה סטנדרטית. החברה אינה מספקת שירותי התאמת צבעים ואינה יכולה להתחייב לצבעים הזהים במאת האחוזים לתצוגת המסך או להדפסה קודמת. כמו כן קיימת סטייה של עד 3 מ”מ בחיתוך מכול צד, לכן חשוב מאוד שהטקסטים והאלמנטים החשובים יהיו במרחק של לפחות 5 מ”מ על מנת להבטיח שלא יחתכו. סטיות אלו נחשבות לסטיות סטנדרטיות ונובעות מהבדלי צבע וגודל בין מסך המחשב להדפסה בפועל. יש לציין כי לרוב הסטיות הן מזעריות ורוב הלקוחות אינם חשים בהן כלל.
12. מדיניות החזרות
בכל מקרה שיתגלה פגם במוצר הנובע מתקלה בייצור (שאינו בטווח הנורמה כמפורט בסעיף 11), החברה תפצה את הלקוח במוצר זהה ללא תשלום. בשום מקרה לא יעלה הפיצוי על עלות המוצר המקורי. במידה והלקוח לא יהיה מעוניין במוצר זהה ללא עלות הוא יוכל לקבל החזר כספי מלא על עלות המוצר. החזר כספי יינתן ללקוח רק לאחר החזרת המוצר למשרדי החברה בצירוף מכתב מהלקוח עם פירוט הפגם.
13. סודיות המידע של הלקוחות
בתהליך ההזמנה הלקוח מתבקש למסור מידע כגון פרטים אישיים, פרטי התקשרות, כתובת ופרטי תשלום. מטרת מסירת הפרטים היא לאפשר לחברה לספק את המוצרים ו/או השירותים ללקוח, ונעשית על פי רצונו של הלקוח ובהסכמתו של הלקוח למסירתם. החברה מתחייבת לא לעשות כל שימוש במידע ללא הסכמת הלקוח. הגישה למידע תתאפשר רק לעובדי החברה הזקוקים לו על מנת לספק שירות ללקוח. כמו כן החברה רשאית להעביר את פרטי הלקוח במקרים הבאים:
– העברת פרטי העסקה לחברת האשראי לצורך חיוב.
– העברת פרטי הלקוח (שם כתובת וטל’) לחברת השליחויות לצורך ביצוע השליחות.
החברה יכולה לשלוח ללקוח הודעות דוא”ל אודות שינויים בסטטוס של הזמנותיו, מבצעים, ועדכונים. הלקוח יכול לבחור להתנתק משירות קבלת העדכונים בכל עת באמצעות לחיצה על הקישור המיועד בהודעת הדוא”ל עצמה. מערכת האתר נבנתה תוך נקיטה בכל האמצעים האפשריים להגן על הנתונים ועל פרטיות המשתמשים. אולם במקרים שמעבר לשליטתנו או מחמת “כוח עליון” לא תישא החברה באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף שעלול להיגרם ללקוח או למישהו בשמו, אם המידע האמור יועבר או ינוצל לרעה.
14. מחירים
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המוצרים ומחיריהם בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת, ובלבד שהדבר נעשה טרם קבלת הזמנה מהלקוח. מחירי המוצרים באתר אינם כוללים משלוח לבית הלקוח ואינם כוללים מע”מ, את פירוט העלויות המלא אפשר יהיה לראות בסל הקניות.
15. שירות לקוחות
שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם בטלפון, באינטרנט, בדוא”ל ובפקס. הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה בנוגע למוצרים והשירותים המוצגים באתר, עזרה בשימוש באתר, בירורים, שאלות, אספקת מוצרים וכו’. ניתן לפנות אלינו באמצעות מילוי טופס “צור קשר“, וכן באמצעות דוא”ל, טלפון או פקס. פרטי ההתקשרות ושעות פעילות מוקד שירות הלקוחות מפורטים בדף “צור קשר“. כמו כן, לנוחיותכם, ניתן לשוחח עם נציג באופן ישיר וללא המתנה באמצעות הקלקה על כפתור צ’אט אונליין (עיגול עם איור מעטפה המופיע בפינה הימנית התחתונה בכל מקום באתר).
16. שונות
אישור הזמנה ע”י הלקוח תחשב כהסכמה מצידו לכל התנאים בתקנון זה. השימוש באתר ובתכניו ניתנים בהתאם להחלטות החברה, ולא תהא ללקוח כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה, בגין תכונות השימוש, המוגבלות או התגובות שיעורר הפרסום האתר בכלים ובתכנים שבו. השימוש באתר על כל תכניו יעשו לפי בחירתו ורצונו של הלקוח והינם באחריותו הבלעדית והמלאה.
*תקנון האתר ותנאי השימוש עודכנו לאחרונה בתאריך 28/06/2018 ועשויים להתעדכן ע”י החברה לפי שיקולה בכל עת.
*הפירוש והאכיפה של כללים ותנאים אלה ו/או פעולה או סכסוך הנובע מהם, יתנהל לפי חוקי מדינת ישראל ויתקיים במידת הצורך בבית המשפט בתל אביב.
אנו מאחלים לכם גלישה ורכישה נעימה,
צוות אתר prp

X